Sarateni este o comuna, in judetul Mures, la numai  5 kilometri distanta de orasul Sovata. Turism Sarateni   Cazare Si fiindca daca vrei  sa ajungi cu trenul la Sovata, mergi pana in Sighisoara si de aici  cu microbuz pana  la Balauseri si altul pana in Sovata sau cu „ia-mă nene!”,  cu ocazia am mers si eu dar şoferul m-a anunţat ca „Oprim 5 minute in Sarateni, ca sa las si eu un pachet cuiva acolo!”. Oprirea s-a facut chiar la Turnul cu Ceas ❤ turn gazduit de superba biserica reformata, o biserica monument istoric data inca din secolul al XIII-lea, mai exact din anul 1250. Si chiar daca oprirea a durat mai mult de 5 minute, eu m-am bucurat fiindca acum pot sa va spun si domniilor voastre despre Turnul cu Ceas ❤ din cocheta si atractiva comuna mureseana, Sarateni !!!Biserica_reformata_din_Sarateni

