In regula, recunosc ! Pe  cand am fost in excursie in  superba Timisoara, nu m-a impresionat asa de mult acest Turn cu Ceas ❤  gazduit de biserica romano-catolica din cartierul Fratelia. Biserica_RC_FrateliaDe abia cand am ajuns acasa si m-am uitat  pe poze mi-am dat  seama ca am un nou Turn cu Ceas ❤ sa vi-l prezint. Este  o biserica romano-catolica inchinata Sfantului Josif ridicata intre anii 1926-1928 sub conducerea preotului salvatorian Pater Angelicus Bugiel. Piatra de temelie a fost asezata in anul 1926 in prezenta vicarului general Stephan Fiedler, viitorul episcop romano-catolic de Oradea si Satu-Mare, biserica fiind consacrata in vara anului 1930 de catre episcopul diecezan Dr. h.c. Augustin Pacha. In anul 1932 a fost înfiintata aici parohia romano-catolica Timisoara VI. Fratelia. Biserica, in stil neogotic mai este cunoscută si sub numele de Fratelia A, deoarece mai exista o mica biserica romano-catolica cu numele de Fratelia B. Orologiul modern din turnul bisericii este darul orasului Viena. Biserica_RC_Fratelia_A_3Asa ca vizitati si domniile voastre acest Turn cu Ceas ❤ de aici din Capitala Culturala Europeana 2021, Timisoara, eu va asigur ca va va incanta  !!!

