„Ce Dumnezeu caut eu aici in Seleus ?”, a fost intrebarea fireasca, atunci cand microbuzul ma ducea (ocolitor), din Arad la tratament balnear in Moneasa. biserica-Seleus viewDar dupa ce am vazut Turnul cu Ceas ❤  gazduit de seculara biserica ortodoxa, cu hramul Adormirea Maicii Domnului, mi-am dat seama ca biserica a fost pusa  in drumul calatorului grabit sa-i aminteasca de Dumnezeu si de frumusetile Romaniei. Biserica a fost ridicata in stil baroc, intre anii 1868-1870 prin contributia credinciosilor de aici. Este zidita cu piatra si caramida si are forma de corabie. Pictura interioara este in stil fresco, realizata in anul 1980 de catre pictorul Vasile Nitulescu. biserica-SeleusMie nu-mi mai ramane decat sa  va invit sa vizitati Turnul cu Ceas ❤ de aici din frumoasa comuna aradeana, Seleus, va  asigur ca merita acest efort !!!

